
OLX anunță o creștere substanțială a numărului de tranzacții pentru produsele electronice, livrate direct prin serviciul OLX Delivery. În primul trimestru din 2025, platforma a înregistrat o creștere medie de 46% în această categorie, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.
Cele mai căutate produse au fost dronele, gadgeturile, dispozitivele purtabile și camerele foto-video, unde creșterea a ajuns la 60%. De asemenea, videoproiectoarele și accesoriile dedicate au fost și ele pe val, cu o creștere de 66%, iar accesoriile pentru telefoane și tablete au depășit așteptările, înregistrând o creștere spectaculoasă de 175%.
Luna ianuarie s-a remarcat ca fiind cea mai activă, cu un avans de 67% față de aceeași lună din 2024 pentru comenzile de electronice livrate.
Pentru a încuraja și mai mult utilizarea opțiunii de livrare, OLX a lansat o campanie de livrare gratuită, valabilă între 7 și 13 aprilie 2025. În fiecare zi a campaniei, o altă categorie de produse primește livrare gratuită, iar la finalul săptămânii, în weekend, oferta se extinde la toate categoriile. Acestea sunt:
7 aprilie – Electronice și electrocasnice;
8 aprilie – Casa și grădină;
9 aprilie – Sport, timp liber și artă;
10 aprilie – Modă și frumusețe;
11 aprilie – Mama și copilul;
12-13 aprilie – Toate categoriile.
Pe lângă creșterea numărului de cumpărători care aleg livrarea prin OLX Delivery, platforma observă și un interes sporit din partea vânzătorilor. În categoria Electronice & Electrocasnice, numărul acestora a crescut cu 43,53% în primele trei luni din 2025, semn că utilizatorii sunt tot mai dispuși să își promoveze anunțurile pentru a ajunge la mai mulți potențiali clienți.
Creșterea de 46% sugerează că românii se simt tot mai confortabil cu achizițiile de electronice second-hand, mai ales când au opțiuni care le permit să vadă produsul înainte de a-l plăti. Interesul crescut pentru gadgeturi și accesorii sugerează că oamenii caută soluții accesibile pentru a-și actualiza echipamentele, fără să apeleze la produse noi, mai scumpe. Poate fi vorba și de o maturizare a pieței de e-commerce de tip „peer-to-peer” din România.
Cei interesați pot consulta detaliile campaniei de livrare gratuită pe site-ul OLX.